Pages

5/06/2013

Πατατοσαλάτα με γαρίδες

ΥΛΙΚΑ:
Για την σαλάτα αυτή, εγώ, χρησιμοποιώ μικρές φρέσκες γαριδούλες. Τις βράζω, τις καθαρίζω και πάντα έχω στην κατάψυξη ένα σακουλάκι. Το νερό το κρατάω στον καταψύκτη για να βράσω μακαρόνια ή σαγανάκια, ή ότιδήποτε άλλο.
Την μαγιονέζα την φτιάχνω μόνη μου, χωρίς αυγό, η συνταγή, αν και την έχω στα έγγραφά μου, σας την δίνω πάλι.
Μαγιονέζα: 1 ποτηράκι του κρασιού γάλα εβαπορέ, το ίδιο καλαμποκέλαιο, 1 κουταλιά σούπας μουστάρδα, λίγο αλάτι, και χυμό ενός λεμονιού. Ολα στο multi, τα κτυπάμε και είναι έτοιμη. Αν δεν σφίξει αρκετά σημαίνει ότι δεν της βάλατε το απαιτούμενο λεμόνι, προσθέστε και άλλο και ξανακτυπήστε, το όξινο την σφίγγει.
Οι ποσότητες διαμορφώνονται απο εσας. Εγώ θα σας δώσω μια εδεικτική πασότητα.

ΕΚΤΕΛΕΣΗ:

Ψιλοκόβουμε 2 αγγουράκια τουρσί, 1 κουταλιά της σούπας κάπαρη, μπόλικο ψιλοκομμένο μαϊντανό, 1-2 σταγόνες ταμπάσκο ή όσο καυτερό το θέλετε, ένα μέτριο κρεμμύδι πολύ ψιλοτριμμένο, μαγιονέζα,αλάτι, πιπέρι άσπρο και 3 πατάτες καθαρισμένες και κομμένες σε κύβους. Βράζουμε τις πατάτες, τις σουρώνουμε και όπως είναι ζεστές ρίχνουμε την μαγιονέζα, έτσι οι πατάτες ρουφάνε καλύτερα την απολαυστική αυτή μαγιονέζα,τις πατάμε ελαφρά με ένα πηρούνι χωρίς να τις λειώσουμε τελείως. Προσθέτουμε και τα υπόλοιπα υλικά, διακοσμούμε και σερβίρουμε. Είναι μια γευστικότατη σαλάτα που συνοδεύει το τσιπουράκι μας.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου